Yaxes

Yaxes, znany również jako Zaxes, a jako tipooss153 w zamierzchłych czasach internetu (tj. 2004-2009).

Działalność
Bywalec kilku forów internetowych zajmujących się grami oraz Nintendo (np. D-Serious czy arhn.eu) aktualnie bywa również na XDA-Developers. Aktualnie mixuję muzykę na swoim Soundcloudzie.

Filmotwórstwo
Przez długi okres (2009-2012) tworzył filmy w serwisie YouTube, pod wpływem smutku i "depresji" zamknął swój kanał i usunął z niego wszystkie filmy. Wciąż nieudolnie próbuję wrócić do tworzenia filmów, jest w trakcie tworzenia czegoś wielkiego.

Inne
W wolnym czasie ogląda Anime, próbuję coś nagrać na YouTube oraz napisać creepypastę. Gra również w Minecrafta. Bywa na IRC (irc.pirc.pl oraz irc.freenode.net) na kanałach prywatnych pod nickiem Kir153/Kira153 czasami widywany jako GLADoS_PL.

Historia banów:

Deadly Serious
Zbanowany całkowicie niesłusznie przy okazji pojawienia się acziwmentów m.in. za Bana. Całkiem lubiany w tamtych rejonach, po wydaleniu znienawidzony przez Gurtosa. Stan: Permamentny

IRC
Zbanowany kilka razy na #abuse i #UW-team na PIRCu oraz posiadał K-Line na freenode.

arhn.eu
Zbanowany kilka razy, głównie przez Grema. Stale utrzymuje 70% ostrzeżeń.
Aktualnie odsiaduje bana za spięcie z Matuleczkiem (2 miesiące) który, został przedłużony permamentnie za multikonto.
Znienawidzony przez Grema, Chmurowatego oraz Ichaboda.

Minecraft
Zbanowany na wielu małych serwerach. Posądzany o posiadanie cheatów (których nie posiada) do PvP.

Inne
Inne bany najczęściej są kwestią przypadku lub osobistych pobudek Administracji.

Informacje dodatkowe

Uwielbia: Fuzz, filmy Gurgiego, Minecrafta, Terrarię, Cube World, Battlefielda, MMO, stare gierki, MLP.

Nienawidzi: Braku miejsca na dysku, administracji D-Serious, swojego telefonu.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License