FUZZDEF i FUZZFRONT

Ostra edycja. Możliwe niepotrzebne spacje itd. itp.

Zbanowani mają swój system stanów zagrożeń. Zależnie od stanu, inne działania są wymagane. Każdy z nich jest oznaczony innym kolorem, poczynając od zielonego, idąc w żółty, następnie pomarańczowy na czerwonym kończąc. Wszystko to dotyczy wewnętrznej sytuacji zbanowanych. Info o stanach zagrożeń na frontach zewnętrznych w dziale Fronty Zbanowanych, których stany są oznaczane w trochę inny sposób, oznaczane są także innym symbolem.

FUZZDEF

FUZZDEF 4 Zielony: Bezpieczeństwo. Nie są wymagane żadne działania.

FUZZDEF 3 Żółty: Potencjalne zagrożenie na horyzoncie. Zachować czujność.

FUZZDEF 2 Pomarańczowy: Pewne, znaczące zagrożenie. Być w stanie pełnej gotowości.

FUZZDEF 1 Czerwony: Bezpośrednie zagrożenie dla życia, zdrowia i fuzzu wszystkich zbanowanych. Konieczność działań za wszelką cenę!

Stany frontowe

FUZZFRONT 5 Limonowy: Czyli "wyższa zieleń". Forum wręcz dostosowane dla zbanowanych.

FUZZFRONT 4 Zielony: Brak konieczności działań/zagrożeń dla jakichkolwiek użytkowników… obecnie. Przeciętne forum.

FUZZFRONT 3 Żółty: Widać dziwne postępowanie administracji oraz ich rozmowy. Ewentualne uspokojenie się ze stanu pomarańczowego. Jeżeli są widoczne pewne napięcia, jednak bez widocznych banów, to można uznać stan za żółty. Obserwować.

FUZZFRONT 2 Pomarańczowy: Jest widoczne złe traktowanie któregoś użytkownika i warnowanie. Zalecana pomoc i wsparcie. Łagodniejsza czerwień.

FUZZFRONT 1 Czerwony: Zagrożenie banem dużej grupy użytkowników i/lub polityka bana. Wymagane KONIECZNE działania. Ostrzejsza pomarańcz.

FUZZFRONT X1 Ciemnoczerwony: Wymagane działanie specjalistów. Proszę nie podejmować samowolnych akcji.

FUZZFRONT 0 Czarny: Śmierć i marazm. Brak działań - ucieczka. Obowiązuje głównie w społecznościach nieprzystosowanych dla zbanowanych.

FUZZFRONT A1 Niebieski: Limbo. Forum/społeczność uśpiona. W przypadku braku dostępu do fora.

FUZZFRONT A2 Szaroniebieski: Podobne do niebieskiego, jednak oznacza forum na którym bardzo mało się postuje, jednak ciągle, faktycznie aktywne.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License