Insymilion

Insimilion(Gurgie mówi 'Insymilion', ale co z tego?) to twierdza cRPG i RPG oraz wszelako pojętej fantastyki, a także od niedawna gier strategicznych, planszowych oraz karcianych. Nie ma tam systemu warnów, co nie znaczy, że nie ma tam kar. Kary są, i ostrzeżenia też sa. To jednak nie wlepiane warny, tylko ostrzeżenia pisane przez modów na pw. Moderacja jest tam zła. Jeśli przejawia się jakiekolwiek znaki fuzzu, przyczepią się do wszystkiego. Nawet na Shotuboxie nie mozna pisać tak, by się ktoś nie przyczepił. A innym to wolno! Ostatnio forum Insimilionu przeszłoi reorganizację. W końcu(!) zostało dodane zwijanie działów, które na każdym porządnym forum było od dawna już. Na Insimilionie tworzy się także Wiosnę Fantastów, która naprawdę odbywa się w lecie. O wspomnianej Wiośnie Fantastow nie napiszę nic, bo raczej nie potrzeba.

Mephala dostała ostrzeżenie, że jeszcze jedne wygłupy na insimilionowym Shoutboxie, to wyleci na stałe. A to tylko cztery szołty były, które nikomu nie przeszkadzają. Zło!

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License