Hamburger

Jeden z dość podstawowych Fastfoodów.
Składa się z mięsa, bułki oraz sałatkososowej masy.

Występuje kilka ogólnych podtypów:

Hamburger Budkowy:
Kanapka do kupienia w budkach fastfoodowych. Dźwięk końca pracy mikrofalówki sygnalizuje powstanie tego hamburgera. Mięso typowo bezsmakowe, byle by było. Brak kreatywności poza dodanie cieniuśkiego plasterka sera za dodatkowe 2 zł. Zawsze zawiera jakąś sałatkę. Często podawane z sosem hamburgerowym. Cena w okolicach 8 zł.
Hamburger Delikatesowy:
Najlepsza forma hamburgerów, ale za to najdroższa. Cena waha się w granicach 13-40 zł. Robione z dobrej jakości wołowiny, występują w wielu ambitnych wariantach smakowych. Możliwe do odtworzenia w domu.
Hamburger "WalSie":
To monstrum można czasem kupić mając nadzieje na Hamburgera Budkowego. Może nie mieć dodatków i być podane w zwykłej, rwącej się bułce, uniemożliwiającej normalną konsumpcje. Są przypadki braku mięsa (!), w przypadku cheeseburgerów. Cena w okolicach 8 zł, tam gdzie nie można kupić niczego innego do jedzenia i tak.
Hamburger Sieciowy:
Druga najlepsza forma hamburgerów. Średnio trochę droższe od tych Budkowych (jednak występują często w dużo tańszej wersji miniaturowej, patrz: cheeseburger z macdonalda). Są zrobione z nawet dobrego mięsa, jednak nadal mocno przetworzonego. Mają wiele kombinacji, jednak nie zawsze tak ambitnych jak u tych delikatesowych. Do kupienia w sieciach fastfoodowych.
Hamburger DIY:
Występuje w dwóch odmianach: Złożony-i-Gotowy, oraz Mięso-Oddzielnie. Smak i jakość mięsa takiego Budkowego, zazwyczaj jedzony z keczupem, bardzo rzadko z sałatką. Przeznaczony do łatwego przygotowania w domu, jak ktoś nie chce sobie kupić dobrej wołowiny i samemu zrobić delikatesowego. Potencjalnie najtańszy z Hamburgerów.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License