Brzydki Burak

Brzydki Burak (znany także jako Buraczek Cebulaczek) to wielki wróg zbanowanych, szerzący herezje nienawiści do ofiar bana. Dostał jako pierwszy na świecie Buraczany Jęzor.
Według niektórych jest strażnikiem moralności oraz ogólnie pojętego dobrego obycia (zakładając że pogarda dla zbanowanych jest ok). Ma kilka kanałów na YouTube na których naucza że trzeba gardzić zbanowanymi. Posiadacz charakterystycznego, mrocznego tonu głosu. Miłośnik broni palnej. Wiadomo że raz był w radiu.

Nosi (ukrywaną pod chustą) brodę oraz okulary przeciwsłoneczne (pod którymi ma oczy). Z mocno wątpliwych relacji jest naprawdę wyjątkowo bardzo bardzo nieatrakcyjnym łysym mafiozem, co powoduje ograniczone ujawnianie własnego wizerunku (sam Burak tłumaczy to jednak chęcią odgrodzenia życia pozainternetowego od tego normalnego i właściwego).

YouTube

Film o kamizelce

Prowadzi kilka kanałów na YouTube, niegdyś zajmując się głównie kanałem BrzydkiBurak gdzie zamieszczał wiele herezji pod postacią filmów z czerwonymi napisami na czarnym tle. Potem skupił się na kanale Buraczek Cebulaczek, gdzie herezje szerzyć trudniej, ze względu na minecraftową tematykę kanału, co jednak nadal mu się udaje, jako iż on zachęca do architektonicznego nazizmu oraz niszczenia cudzego dobytku.

Obecnie większość materiałów dotyczy ogólnie pojętej broni - jej legalności, zachęca też do wstępowania na strzelnice.

Broń

Kiedy nie jeździ swoim szybkim rowerem pojawia się na strzelnicy gdzie strzela do laptopów zbanowanych i nagrywa z tego propagandowe filmiki.
Jest wielkim miłośnikiem broni palnych zachęcającym ludzi do zainteresowania się nimi.

Gry

W ramach swojego minecraftowego życia, zajmuje się również kwadratową masakrą, oraz innymi minecraftowymi rzeczami.
Lubi duże domy i fabryki.

Gracz Counter Strike'a wysokiej rangi. Nie lubi malowanych pistoletów, choć ma ich sporo. Lubi tą mapę z dużą halą. Fan tej serii od samego początku, podirytowany zbyt dużą ilością naraz młodzieży. Lubi też Battlefielda.
Mimo że to fan shooterów, to pewnie nie grał jeszcze w Splatoona.

Usposobienie i Zachowania

Ma dość przyjazne, wodzowskie usposobienie, co w pewnym stopniu może niepokoić. Potrafi wzbudzać strach i niepokój w osobach które uzna za szkodliwe. Dla osób "poprawnych" i "bez wątpliwej przeszłości" - dobry znajomy znający dobrą zabawę, pomocnictwo i towarzystwo. w przypadku tych mniej szczęśliwych, osoba potrafiąca mocno pogonić.

Relacje

Gurgie:
O dziwo w porządku. Oczywistą przestrzenią sporu może być odmienny stosunek do zbanowanych i wyklętych.

Shogun1978:
Obecnie Buraczek nie lubi o nim wspominać (a także wspominania o nim (w szczególności w kontekście samego siebie)), oraz o całej sytuacji z nim związanej. Był z nim w wielkim sporze, odkąd shogun nagrał o nim materiał, który uważa za pomówienie. Buraczek nazywa Shoguna "szkodnikiem". Generalnie, większość osób w bliskim kontakcie z Brzydkim Burakiem jest także w sporze z shogunem.

Dobra część growych YouTuberów:
Dobre relacje mające charakter partnerski. Wspólne zabawy i tworzenie skoordynowanych materiałów.

Gorsza część growych YouTuberów:
Tutaj mniej przyjemnie. Osoby które splamiły swoje imiona złodziejstwem i matactwem muszą się liczyć z interwencją Buraka. Łagodny przebieg: ustne upomnienie.
Ostry przebieg: rozbudowana kampania szpiegowsko-informacyjna.

Zahariash:
W alternatywnym uniwersum - partner z którym wspólnie mieszka w jednym budynku. Wspólnie zbierają klejnoty.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License